ASIAKASPALVELU

Palvelemme arkisin klo. 08:00 – 17:00

asiakaspalvelu(at)nordicbank.fi. 

Bulevardi 21, 00180 Helsinki (Huom. postiosoite, ei asiakaspalvelua).

Huomio: Meille ei ole puhelimitse tapahtuvaa asiakaspalvelua, mutta lainojen kilpailutus ja lainanhaku onnistuu kauttamme aina netissä 24/7 ja lainatarjoukset saapuvat sähköpostiisi usein jo minuuteissa.

 

Katso myös: Usein kysytyt kysymykset.

Voinko hakea lainaa?

Kauttamme voit hakea lainaa mikäli:  Olet vähintään 18 vuotias. Sinulla on säännölliset palkka- tai eläketulot ja puhtaat luottotiedot.

Mikä on lainan korko?

Lainan todellinen vuosikorko on aina henkilökohtainen ja lasketaan asiakkaan tulojen sekä menojen perusteella. Lainalaskurimme auttaa selvittämään suuntaa antavan koron ja kk-erän.

Kuinka pitkä on laina-aika?

Kauttamme voi hakea lainaa 1 – 15 vuoden laina ajalle. Lainan voi maksaa kokonaan pois myös nopeammin.

Mitä korkokatto tarkoittaa?

1.7.2020 jälkeen nostetuissa lainoissa 30.9.21asti lainojen nimelliskorko saa olla maksimissaan 10 %. Ennen heinäkuuta 2020 otettuihin lainoihin korkokatto ei vaikuta.

Voinko yhdistää lainat?

Kyllä, kalliskorkoisia lainoja kannattaakin yhdistää näin olleen voi säästä jopa satoja euroja kuukaudessa. Merkkaa lainahakemukseen lainat huolellisesti.

Kuinka ison lainan voin saada?

Lainan suuruuteen vaikuttava tekijä on mm. yhteishakija. Suosittelemme aina lisäämään lainahakemukseen yhteishakijan näin olleen korko voi olla alhaisempi ja lainamäärä suurempi.

Kuinka nopeasti saan lainan?

Saat lainatarjoukset yhteistyökumppaneiltamme s-postiisi muutamassa minuutissa jonka jälkeen voi vertailla tarjouksia ja nostaa itsellesi sopivimman lainan tilille.

Sitoudunko ottamaan lainaa?

Maksuttoman lainahakemuksen täyttäminen ei sido vastaanottamaan lainaa, voit siis rauhassa täyttää lainahakemuksen ja vertailla tarjouksia.