Viime aikoina monelle on tullut sähköposteja, jossa käytetään otsikkona Nordic Bank -nimeä. Nordic Bank ei kuitenkaan ole noiden viestien lähettäjä. Haluamme tällä artikkelilla kertoa asiakkaillemme, että meidän markkinointimme on hyvän tavan mukaista, emmekä koskaan lähetä asiakkaillemme sähköposteja ilman lupaa.

Kaikki näitä sähköposteja saaneet ihmiset eivät ole meidän asiakkaitamme, joten tällaisessa tapauksessa markkinointikieltoa ei voi laittaa meidän päästämme voimaan. Haluamme kuitenkin auttaa ihmisiä saamaan mielenrauhan, joten olemme koonneet tähän muutaman vinkin, joilla kyseisen toiminnan voi saada loppumaan.

Tässä muutama vinkki, miten voit päästä eroon roskapostista:

  1. Ole yhteydessä suoraan viestien lähettäjään.
  2. Tee ilmoitus kuluttajaviranomaiselle.
  3. Estä kyseinen sähköpostien lähettäjä omassa sähköpostissasi.

Estä sähköposti Gmailissa:
https://support.google.com/mail/answer/8151?hl=fi&co=GENIE.Platform%3DDesktop

Estä sähköposti Outlookissa:
https://support.microsoft.com/fi-fi/office/lähettäjän-estäminen-b29fd867-cac9-40d8-aed1-659e06a706e4

Estä sähköposti IOS-laitteella:
https://support.apple.com/fi-fi/guide/mail/mlhl0898d7bb/mac

Huomio: Nordic Bank ja Nordic Banks eivät ole sama yritys

Joissakin sähköpostiviesteissä on käytetty nimeä Nordic Banks. Nordic Bank ja Nordic Banks eivät ole sama yritys.

Nordic Bankin palvelu on asiakkaille ilmainen eikä velvoita tai sido mihinkään. Jos lähetämme sähköpostiviestejä tai tekstiviestejä, pääset helposti pois postituslistoilta viestissä olevasta linkistä tai nettisivujemme kautta osoitteesta:

nordicbank.fi/peru

Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa.